Kezelje adatvédelmi beállításait

Hotels giardini naxos

A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai.

Taormina e Giardini Naxos - Imperatore Travel

Megjelenítsük a gépi fordításokat? Igen Sarah C írt egy értékelést Wellington, Egyesült Királyság23 közreműködés16 pozitív szavazat Hotels giardini naxos felel meg a Tui szabványnak A személyzet - a recepciószemélyzet nem volt hajlandó ellenőrizni a bejelentkezést, és annyira sietve maradtunk, hogy tudjuk, mi van benne.

betegségnek nevezett helminták

Az egyetlen hasznos volt a Davide, aki nem tűnt csalódottnak a kérdéseinkről, és ő volt az egyetlen, aki arról tájékoztatta, hogy a pizzériaban enni lehet az all inclusive részeként ezt kétszer ellenőriztük a recepción és azt mondta, hogy nem tartalmazza.

A tengerparti bár személyzete szörnyű és hihetetlenül durva volt, tehát a második napunk után úgy döntött, hogy nem térünk vissza oda, inkább a medence mellett maradtunk. Az ebéd a tengerparti bárban félrevezető volt.

hotels giardini naxos

Vannak olyan plakátok, amelyek szerint induló, főételeket és desszerteket kapnak beleértve a hamburgereket, forró kutyákat, pizzát is Egyáltalán nem volt ilyen, nem voltak indítók, és az egyetlen fő választás egy sonka és sajtpanini volt, amelyet kb. A takarítószemélyzet valódi eszköz, a hely foltlan és udvariasan köszöntötte Önt minden alkalommal, amikor elmentünk.

Étel - az étel a fő étteremben borzasztó volt. Rossz minőségű, hideg, és nem töltötte be újra, amikor elfogyott.

izuletek tisztítása a paraziták számára

Nagyon kevés választás volt. Elsősorban tészta paradicsomos szószban, néhány hús és hideg cukkini, paprika és kenyér. Megállapítottuk azt is, hotels giardini naxos az ebéd inkább a vacsora maradékai, és amit az ebéd után megmaradt, azt vacsorával szolgálták fel.

• Egyéb tudnivalók A plusz személyekért külön díjat számíthatnak fel, amelynek mértéke a szálláshely szabályzatától függően eltérő lehet.
  • Kenet az enterobiasishoz gyermekeknél, hogyan kell bevenni
  • Rúna, hogy eltávolítsa a parazitákat a testből
  • Pinworms gyermekeknél a kezelés után
  • RG NAXOS HOTEL (Giardini Naxos, Olaszország) - Értékelések és Árösszehasonlítás - Tripadvisor
  • Érdemes féregtablettákat inni a megelőzés érdekében

Mindannyian együtt voltak, de a negyedik nap után feladtuk a vacsorát, és inkább az étkezés helyett döntöttünk. Egy másik nehézség az volt, hogy megpróbálunk valahol megtalálni a fő étteremben ülni, az asztalokat nem tisztítottuk és nem továbbítottuk, hotels giardini naxos gyakran úgy találtuk meg, hogy az étterem körül kóborolunk, hogy egy asztalt találjanak, ahelyett, hogy a munkatársak felajánlnák, hogy valahol nekünk takarítanak meg, vagy legalább mutatnak minket egy szabad asztal irányába.

Víz - egy all inclusive szállodában soha nem fogja úgy gondolni, hogy a víz a legnehezebb dolog. Az alkalmazottakat mindig bosszantotta, amikor kérte, és a palackokat nem vették hotels giardini naxos ehelyett kinyitják a palackot, és két kis műanyag főzőpohárba öntik.

• Assinos Palace Hotel Giardini Naxos - blonder.hu
  • Hatékony betegség a bélben élő paraziták számára
  • Fascioliasis cholangitis

Annyira fájdalmas volt a víz elfogyasztása, és miután rosszul éreztük magunkat a kiszáradástól, úgy döntöttünk, hogy a közeli üzlethez sétálunk, és készletet készítünk. Ennek nem kellett volna megtörténnie!

Andras T írt egy értékelést

A másik kérdés az volt, hogy a pizza éttermet szerda esti órákra vettük át a recepción keresztül, csak azért, hogy megérkezzünk, és nagyon bezárva volt ott volt még egy másik pár, akiknek ugyanez történtamikor a recepcióra mentünk, hogy lekérdezzük azt tanácsolták nekünk, hogy szerdán nem nyitva. Pozitív módon a szobák jó méretűek voltak, és a légkondicionáló ínyenc volt.

hotels giardini naxos a betegség aszcariasis tünetei

A dekoráció keltezett, de semmiképpen sem kopott. A hölgy, aki a szálloda utazási irodájában dolgozott, nagyon kedves és segítőkész volt. Azt javaslom, hogy ebben a szállodában csak reggelivel szálljon meg, és mi nem térnénk vissza.